مشترکان بد مصرف آب نقره داغ می شوند

مشترکان بد مصرف آب نقره داغ می شوند

برخورد با مشترکان بد مصرف آب یکی از برنامه‌های جدی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف است این طرح الزام قانونی هم دارد و مشترکانی را که دو تا سه برابر الگو مصرف می‌کنند شامل می‌شود. ؛