تیم ملی فوتبال بانوان از مشهد مقدس عازم آلمان شد

در بدو ورود کاروان تیم ملی به مشهد ، سید خلیل موسوی ، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، به همراه سروری، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، ابوالفضل کریمیان و فاطمه شریف، نواب رییس هیات، با حضور در فرودگاه از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقبال کردند. این استقبال گرم نشاندهنده اهمیت این رویداد برای جامعه ورزشی استان و کشور بود.
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که بانام «کاروان مقاومت» شناخته میشود ، فردا از مشهد مقدس عازم امان، پایتخت اردن خواهد شد تا در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کند.
بر اساس قرعهکشی انجامشده ، ایران در گروه A این رقابتها با تیمهای اردن (میزبان)، سنگاپور، بوتان و لبنان همگروه است . این مسابقات در ورزشگاه ملک عبدالله دوم شهر امان برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان امیدوار است با عملکردی درخشان به مرحله بعدی صعود کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0