کد خبر : 2694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۸

‌برگزاری مسابقات دارت بانوان

‌برگزاری مسابقات دارت بانوان
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقات دارت ویژه بانوان سازمان ساماندهی مشاغل شهری باهمت پایگاه بسیج شهید اکبرپور برگزار شد.

به گزارش مجاور نیوز – صدیقه نوریان

این رویداد در سالن اجتماعات سازمان و با حضور همکاران برگزار  و با استقبال گرم بانوان شاغل در بخش‌های مختلف سازمان مواجه شد.

فرمانده  پایگاه بسیج شهید اکبرپور مسوول برگزاری این همایش درباره هدف از برگزاری این رقابت‌ها گفت:هدف از برگزاری این مسابقات تقویت روحیه نشاط ، همدلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر بود. موسوی، مسوول روابط عمومی پایگاه بسیج سازمان، در حاشیه این مسابقات گفت: “برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر ایجاد فضای شاداب در محیط کاری، فرصتی برای گرامیداشت مناسبت‌های مهم ملی و تقویت روحیه همبستگی میان همکاران است.”

علیرضا هوشیار نیز ضمن تبریک به برندگان، اظهار داشت: “گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای این حماسه بزرگ، وظیفه همه ماست و امیدواریم با الهام از روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، در مسیر خدمت به شهروندان موفق‌تر عمل کنیم.”

این مسابقات در فضایی صمیمی و پرشور برگزار  و در پایان از نفرات برتر و شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.