برگزاری مسابقات دارت بانوان

به گزارش مجاور نیوز – صدیقه نوریان
این رویداد در سالن اجتماعات سازمان و با حضور همکاران برگزار و با استقبال گرم بانوان شاغل در بخشهای مختلف سازمان مواجه شد.
فرمانده پایگاه بسیج شهید اکبرپور مسوول برگزاری این همایش درباره هدف از برگزاری این رقابتها گفت:هدف از برگزاری این مسابقات تقویت روحیه نشاط ، همدلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر بود. موسوی، مسوول روابط عمومی پایگاه بسیج سازمان، در حاشیه این مسابقات گفت: “برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر ایجاد فضای شاداب در محیط کاری، فرصتی برای گرامیداشت مناسبتهای مهم ملی و تقویت روحیه همبستگی میان همکاران است.”
علیرضا هوشیار نیز ضمن تبریک به برندگان، اظهار داشت: “گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای این حماسه بزرگ، وظیفه همه ماست و امیدواریم با الهام از روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، در مسیر خدمت به شهروندان موفقتر عمل کنیم.”
این مسابقات در فضایی صمیمی و پرشور برگزار و در پایان از نفرات برتر و شرکتکنندگان تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0