کد خبر : 2710
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۱

تیم ملی فوتسال زنان ۷ سال برنامه خاصی نداشت

تیم ملی فوتسال زنان ۷ سال برنامه خاصی نداشت
شهناز یاری در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال زنان در جام ملت‌های آسیا گفت: در بازی آخر مقابل چین بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و تلاش کردند فوتسال زنان ایران را زنده نگه دارند.

به گزارش مجاور نیوز – مصطفی خشایار مقدم

تیم ملی فوتسال زنان ایران در سومین دوره جام ملت‌های آسیا موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در دو دوره قبل نشد و در دیدار رده‌بندی با پیروزی برابر چین، سوم شد. با این نتیجه تیم ملی سهمیه اولین دوره جام جهانی فوتسال زنان را که آذر ماه برگزار می‌شود، ‌به دست آورد.

 

شهناز یاری در مورد عملکرد تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها، به ایسنا گفت: قبل از هر چیز باید به بچه‌ها بابت برد بازی آخر تبریک گفت. خوشحالیم که در بدترین شرایط که قهرمانی را از دست دادیم، ‌ سهمیه جهانی گرفتیم. اگر آن بازی را هم می‌باختیم، فوتسال زنان ایران به قهقرا می‌رفت. در این تورنمنت، دو هدف اصلی تکرار قهرمانی و صعود به جام جهانی داشتیم. قهرمانی را از دست دادیم، اما دومین هدف را به‌ سختی حفظ کردیم.

 

او ادامه می‌دهد: در بازی آخر مقابل چین بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و تمام تلاش‌شان را کردند. نشان دادند اگر تیم انگیزه لازم را داشته باشد، می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند. تلاش کردند و فوتسال زنان ایران را زنده نگه داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.