کد خبر : 2673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۸

درخشش طلایی دونده روستایی

درخشش طلایی دونده روستایی
در اتفاقی غرورآفرین ، علی علیزاده ، ورزشکار ناشنوای اهل روستای محمدآباد آستانه از توابع شهرستان رشتخوار، با درخشش کم‌نظیر خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ناشنوایان، موفق به کسب دو مدال طلای ارزشمند شد و به اردوی تیم ملی برای حضور در المپیک ناشنوایان ژاپن دعوت شد.

به گزارش مجاور نیوز

شراره طباطبائی فخار

موفقیت درخشان در رقابت‌های مشهد

این رقابت‌ها که با میزبانی تیم دوومیدانی تربت‌حیدریه در مشهد برگزار شد، صحنه‌ای برای هنرنمایی علیزاده در دو ماده‌ی تخصصی ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر بود. او در هر دو ماده عنوان قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کرد و بااقتدار روی سکوی نخست ایستاد.

علیزاده بااراده‌ای تحسین‌برانگیز و تلاش مستمر، نه‌تنها افتخاری برای منطقه‌اش آفرید، بلکه الگویی برای دیگر ورزشکاران ناشنوا در سطح ملی شد.

افتخارآفرینی مداوم

قهرمان ناشنوای روستای محمدآباد آستانه، سال گذشته نیز با درخشش در میادین آسیایی، افتخاری ارزشمند برای استان خراسان رضوی رقم زد و جایگاه خود را به‌عنوان یکی از استعدادهای برتر کشور تثبیت کرد.

انتظار حمایت مسوولان برای موفقیت‌های بیشتر

با توجه به این دستاوردهای بزرگ، انتظار می‌رود مسوولان شهرستان رشتخوار با حمایت‌های مادی و معنوی از این ورزشکار توانمند، بستر لازم را برای موفقیت‌های بیشتر و درخشش در سطح بین‌المللی فراهم سازند.

گفتنی است: علی علیزاده نه‌فقط یک قهرمان، بلکه نماد تلاش، اراده و افتخار یک منطقه است. حضور او در تیم ملی، امیدآفرین و الهام‌بخش نسل جوان ورزشکاران ناشنوای ایران خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.