وعده گوارای رییسی برای کرمان؛ پایان انتظار ۱۲ساله آب رسانی تا اتصال به شبکه خلیج فارس

وعده گوارای رییسی برای کرمان؛ پایان انتظار ۱۲ساله آب رسانی تا اتصال به شبکه خلیج فارس

رییس جمهور در سومین سفر خود به کرمان در اوج گرما و تشنه‌کامی این دیار، با دستی پر برای تحقق وعده‌ای که پارسال به شرق کرمان داده بود، امروز وارد بم شد و پس از ۱۲ سال انتظار، آبرسانی از سد نسا را افتتاح کرد. ؛