شراره طباطبائی فخار
راهاندازی دبیرخانه پیوست رسانهای در خراسان رضوی با حضور معاون وزیر ارشاد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ابتکار عملی در خراسان رضوی برای راهاندازی و تأسیس دبیرخانه پیوست رسانهای روابط عمومی دستگاههای اجرایی را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این روند در تمام استانها به جریان بیفتد. به گزارش مجاور نیوز از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، فرشاد مهدیپور، امروز در حاشیه نشست آغاز به کار دبیرخانه پیوست رسانهای فعالیتهای دستگاههای اجرایی استان اظهار کرد: پیوست رسانهای یک تکلیف یا اقدام صرفا دولتی نیست، ما برای همه رویدادها، پویشها و موضوعاتی که پیش میآید نیازمند پیوست رسانهای هستیم.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ابتکار عمل خراسان رضوی در این زمینه افزود: همه رویدادها، موضوعات و موقعیتهای که پیش روی ما است نه تنها به یک پیوست احتیاج دارد بلکه نیاز به ماهیت رسانهای نیز دارد و نمیتوان رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که در راستای اقناع، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی حاصل شود. وی با اشاره به این موضوع که پیوست رسانهای این کارکرد مهم را دارد و همه موضوعات را باید در چارچوب آن جهت داد، ادامه داد: در حوزه اجرا و عملیات با توجه به نیازمندهایی که در افکار عمومی وجود دارد و همچنین سوالات و ابهامات پیش رو باید نظام و چارچوبی را برای اقدامات پیشبینی کرد.
مهدیپور خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه انجام شده را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این روند در تمام استانها به جریان بیفتد. معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به استفاده از پیوست رسانهای، ادامه داد: اقدامات باید در راستای پیوست رسانهای انجام شود، امید داریم این پیوست نیز به درستی نوشته و اجرا شود و بتواند باعث آگاهی افراد عمومی شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0