معاون استاندار خراسان رضوی:
هر سهشنبه یک مدرسه در مشهد افتتاح میشود

تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر سهشنبه یک مدرسه جدید در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر سهشنبه یک مدرسه جدید در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد. به گزارش مجاور نیوز از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن داوری صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: به همت خیرین عزیز و دولت، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان؛ این مدرسه امروز افتتاح خواهد شد.
فرماندار مشهد با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر سهشنبه یک مدرسه جدید در مشهد افتتاح خواهد شد، افزود: قطعا تلاش ما این است تا سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بتوانیم ظرفیت بسیار بیشتری برای فضای آموزشی مهیا کنیم.
گفتنی است؛ مرکز آموزشی امام موسی کاظم (ع) در محدوده رسالت طی مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی به بهرهبرداری رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0