کد خبر : 2099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

دولت برای پرداخت پاداش بازنشستگی معلمان شاغل مجوز گرفت

دولت برای پرداخت پاداش بازنشستگی معلمان شاغل مجوز گرفت
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند در صورت تأمین اعتبار در قوانین بودجه سنواتی، پاداش بازنشستگی در رتبه‌های استادیار معلم و بالاتر را در سال سی‌ام خدمت بدون اعمال فرایند بازنشستگی پرداخت کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند که در صورت تأمین اعتبار در قوانین بودجه سنواتی، پاداش بازنشستگی معلمان در رتبه‌های استادیار معلم و بالاتر را در سال سی‌ام خدمت بدون اعمال فرایند بازنشستگی پرداخت و با استمرار خدمت آنان تا پنج سال افزایش خدمت با رعایت سقف شصت و پنج سالگی موافقت کند.
به گزارش مجاور نیوز از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ صحن مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی، درباره موارد ارجاعی به کمیسیون، با تصویب بند ح ماده ۸۸ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: «دولت مجاز است در صورت تأمین اعتبار در قوانین بودجه سنواتی، پاداش بازنشستگی معلمان در رتبه‌های استادیار معلم و بالاتر را در سال سی‌ام خدمت بدون اعمال فرایند بازنشستگی پرداخت و با استمرار خدمت آنان تا پنج سال افزایش خدمت با رعایت سقف شصت و پنج سالگی موافقت نماید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.