کد خبر : 2064
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

فرهنگ اهدای خون با کاشت درخت در باغ زندگی مشهد

فرهنگ اهدای خون با کاشت درخت در باغ زندگی مشهد
مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی با همراهی کرامت عزیز زاده سفیر اهدای خون کشور در باغ زندگی واقع در بوستان بهار مشهد حضور پیدا کردند.

پیش از ظهر امروز مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با همراهی کرامت عزیز زاده سفیر اهدای خون کشور در محل باغ زندگی واقع در بوستان بهار حضور پیدا کردند. به گزارش مجاور نیوز از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کرامت عزیز زاده سفیر اهدای خون کشور ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه گفت: برای ارتقای بیشتر آگاهی عموم مردم و فرهنگ سازی در زمینه اهدای خون داوطلبانه رکاب میزنم و پیام ترویج فرهنگ نوع دوستی و اهدای خون را به هم وطنان منتقل می کنم.
وی گفت: تاکنون 43 هزار نهال در کشور کاشته ام و امروز در مشهد درختی دیگر را برای ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه و در محل باغ زندگی غرس کردم. وی با تشکر از اقدام سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد در کاشت درخت و پلاک گذاری درختان به نام افراد گفت: درختان به نام افرادی که در زمینه اهدای خون اقدام میکنند نام گذاری شود تا فرهنگ این کار زیبا روز به روز بیشتر در جامعه نهادیه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.