مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش:
فرصت ثبتنام کلاساولیها در مدارس تا ۱۵ مرداد تمدید شد

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید فرصت ثبتنام دانشآموزان کلاساولی خبر داد. به گزارش مجاور نیوز محمد محمدی در گفتوگو با تسنیم درباره این که “آیا امروز آخرین فرصت ثبتنام کلاساولیها است؟”، گفت: فرصت ثبتنام دانشآموزان کلاساولی تا 15 مرداد تمدید شده است البته خانوادهها سریعتر برای ثبتنام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.
وی افزود: ثبتنام دانشآموزان پایه اول دبستان از تاریخ 9 اردیبهشت آغاز شده است و ثبتنام دانشآموزان میانپایه دوره ابتدایی در صورت عدم تغییر مدرسه از طریق مدیر انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری والدین نیست. محمدی گفت: برای ثبتنام قطعی دانشآموزان کلاس اول دبستان در مدارس نیاز است سنجش سلامت دانشآموزان انجام شود. امسال ثبتنام پایه اول دبستان علاوه بر مراجعه حضوری بهصورت الکترونیک و از طریق سایت my.medu.ir نیز انجام میشود البته این امکان فعلاً فقط برای استانهای تهران، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی وجود دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0