کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

فرصت ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس تا ۱۵ مرداد تمدید شد

فرصت ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس تا ۱۵ مرداد تمدید شد
فرصت ثبت‌نام دانش‌‌آموزان کلاس‌اولی تا 15 مرداد تمدید شده است اما خانواده‌ها سریع‌تر برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس‌اولی خبر داد. به گزارش مجاور نیوز محمد محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره این که “آیا امروز آخرین فرصت ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها است؟”، گفت: فرصت ثبت‌نام دانش‌‌آموزان کلاس‌اولی تا 15 مرداد تمدید شده است البته خانواده‌ها سریع‌تر برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.
وی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ 9 اردیبهشت آغاز شده است و ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه دوره ابتدایی در صورت عدم تغییر مدرسه از طریق مدیر انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری والدین نیست. محمدی گفت: برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان کلاس اول دبستان در مدارس نیاز است سنجش سلامت دانش‌آموزان انجام شود. امسال ثبت‌نام پایه اول دبستان علاوه بر مراجعه حضوری به‌صورت الکترونیک و از طریق سایت my.medu.ir نیز انجام می‌شود البته این امکان فعلاً فقط برای استان‌های تهران، البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.