کد خبر : 1183
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده

فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده
فروش خودروهای وارداتی، هفته آینده از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت‌نام برای خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده خبر داد و گفت: فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام خواهد شد. به گزارش سروش خراسان از ایرنا، امید قالیباف با اشاره به ثبت سفارش ۸۵ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت‌های واردکننده، افزود: شرایط و جزئیات ثبت نام به صورت اطلاعیه و نشست خبری طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
مشاور وزیر صمت، راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو و عرضه خودروهای وارداتی در این سامانه را در راستای اجرای مصوبه اخیر دولت در خصوص روش‌های جایگزین عرضه در بورس کالا دانست و گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو کاملاً نظارت پذیر و شفاف است و ظرفیت عرضه خودروهای داخلی نیز برای این سامانه پیش‌بینی شده است. سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی باید نصف مبلغ خودرو را در حساب خود داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.