کد خبر : 949
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۴

وزرای گردشگری حاشیه اقیانوس هند به سیستان‌ و بلوچستان می آیند

وزرای گردشگری حاشیه اقیانوس هند به سیستان‌ و بلوچستان می آیند
اولین همایش بین‌المللی فرهنگی گردشگری وزیران گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند به زودی به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اولین اجلاس بین‌المللی وزیران گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند به زودی در این استان برگزار می‌شود. به گزارش مجاور نیوز حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با ایرنا، سیستان و بلوچستان را پایتخت فرهنگی شرق کشور توصیف کرد و گفت: تاکنون چندین جشنواره‌ فرهنگی در حوزه‌های مختلف از جمله، صنایع‌دستی، لباس اقوام و خوراک با استان‌های حاشیه خلیج فارس برگزار کردیم؛ اما قرار است با همکاری کشورهای پاکستان و هندوستان، همایش بین‌المللی فرهنگی گردشگری وزیران گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند به میزبانی این استان به زودی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.