معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
افراد بسیاری یادآور واکسن کرونا را تزریق نکردهاند

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنوز تعداد زیادی از افراد واجد شرایط، نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکردهاند و رعایت شیوهنامههای بهداشتی نیز به پایینترین حد رسیده است. به گزارش مجاور نیوز به نقل ایرنا از وبدا، حسین فرشیدی افزود: کووید۱۹ بیماری ناشناختهای برای جهان بود و تجارب کشورها نیز در مقابله با این بیماری، متفاوت بود. تجارب ایران در این حوزه هم ارزشمند بوده و موفقیتهای کشور در مدیریت کرونا، مورد توجه و تمجید سازمانهای بینالمللی قرار گرفته است. وی با اشاره به اقدامات ایران در مقابله با کرونا، از شبکه بهداشت ایران به عنوان یکی از موفقترین زیرساختهای منطقه یاد کرد و گفت: آمار کرونا در هفتهها و روزهای اخیر در کشور رو به کاهش بوده که نشان میدهد، کووید۱۹ هنوز تمام نشده است.
فرشیدی خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، خوش درخشیدند و فشار زیادی به نظام سلامت کشور وارد شد اما نباید فراموش کنیم که ممکن است در آینده با بحرانهای دیگری در حوزه سلامت که ابعاد جهانی داشته باشند، روبرو شویم. معاون بهداشت تصریح کرد: باید قدردان پیشکسوتان حوزه بهداشت، پایهگذاران و زحمتکشان شبکه بهداشت کشور باشیم. ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین جابهجایی جمعیت در بین کشورهای منطقه را دارد که شبکه بهداشت کشور توانسته بیماریهای مختلف را در حد توان خود، رصد و مدیریت کند. فرشیدی بر تامین و ارتقای وضعیت شغلی و معیشتی نیروی انسانی و تقویت زیرساختهای فیزیکی تاکید کرد و گفت: بخش بهداشت در مقابله با کرونا، پیشگام و پیش قدم بود و نیاز است که در دوران فروکش کردن کرونا، برای تقویت زیرساختهای بهداشتی در سطح کشور، برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0