وزیر ارتباطات:
«ماهواره ناهید» بهزودی به فضا پرتاب می شود

وزیر ارتباطات درباره ماهواره ناهید گفت: این ماهواره بهزودی پرتاب میشود و در تلاش هستیم پرتاب آن امسال انجام گیرد. به گزارش مجاور نیوز، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتوگو با تسنیم، درباره آخرین خبرها از ماهواره خیام افزود: این ماهواره فعال است تصاویر آن هم دریافت میشود و با دستگاههایی که به تصاویر آن نیاز دارد در تعامل هستیم.
ماهواره خیام کدام نیازهای ایران را برطرف میکند؟
وی افزود: مرکز دریافت تصاویر این ماهواره را در مهرماه افتتاح کردیم که اولین، بزرگترین و مجهزترین مرکز مدیریت و دریافت تصاویر ماهوارهای کشور در سازمان فضایی است. وزیر ارتباطات در پاسخ به این سؤال که “ماهواره ناهید چهزمانی به فضا پرتاب خواهد شد؟”، بیان کرد: این ماهواره هم بهزودی پرتاب میشود و در تلاش هستیم پرتاب آن امسال انجام بگیرد. زارعپور درباره همکاریهای فضایی با روسیه خاطرنشان کرد: تعاملات ما با روسیه در حوزه فضایی ادامه دارد و کارهای مشترکی تعریف کردهایم؛ ماهواره خیام 2، 3 و 4 را با کمک همدیگر میسازیم و برنامهی بلندمدت 4ساله با این کشور داریم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0