در آستانه عزیمت به قطر انجام شد
بدرقه ملیپوشان فوتبال ایران با حضور رئیس جمهور

بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند. به گزارش مجاور نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دولت، اعضای تیم ملی فوتبال، امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونرها که مستقیم به دوحه می روند تمرینات خود را در قطر پیگیری کنند و برای رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند. در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال و وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرها، دیدگاهها و دغدغههای خود پرداختند. دکتر رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر آماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملیپوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0