معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد:
افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در انتظار تصویب مجلس

معاون رئیس جمهور به آغاز بررسی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولتی و بازنشستگان کشوری از فردا در مجلس اشاره و اعلام کرد در صورت تصویب از اول شهریور اجرایی می شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور به آغاز بررسی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولتی و بازنشستگان کشوری از فردا در مجلس شورای اسلامی اشاره و اعلام کرد که این لایحه با تصویب مجلس، از اول شهریور اجرایی و افزایش حقوق در مواردی تا سقف ۲۰ درصد انجام می شود. به گزارش مجاور نیوز، سید محمد حسینی در توئیتی نوشت: لایحه دو فوریتی «متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» یکشنبه هفدهم مهر ماه در مجلس اعلام وصول و بلافاصله مورد بررسی قرار می گیرد. این لایحه که اعضای هیئت علمی و قضات را هم در برمی گیرد با تصویب مجلس از اول شهریور اجرایی و افزایش حقوق در مواردی تا سقف ۲۰ درصد انجام می شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0