کد خبر : 457
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
فرماندار تایباد:
۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی ورودی زائران افغانستانی در دوغارون هزینه شد

10 میلیارد ریال در پایانه مرزی دوغارون واقع در خراسان رضوی برای بهسازی و فضاسازی مسیر زائران افغانستانی هزینه شده است.
۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی ورودی زائران افغانستانی در مرز دوغارون هزینه شد. به گزارش مجاور نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تایباد، فرماندار این شهرستان گفت: 10 میلیارد ریال در پایانه مرزی دوغارون برای بهسازی و فضاسازی مسیر زائران افغانستانی هزینه شده است. مهدی دونده در جلسه کمیته های ستاد ورود زائران افغانستانی افزود: این میزان اعتبار برای بهسازی، فضاسازی و اقدامات زیرساختی در محوطه و محل سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون به منظور استقبال از زائران افغانستانی صرف شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات زیرساختی شامل عملیات فنسکشی، نصب سایبان در محل ورود، بازسازی سالن مسافری، تفکیک مسیر مسافران و کامیون ها، تهیه پنج دستگاه آبسردکن، بازسازی سرویسهای بهداشتی، تامین روشنایی و نصب تابلو و پرچمهای سوگواری میشوند . فرماندار تایباد گفت: از تاریخ ۲۲ شهریورماه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ زائر افغانستانی برای تشرف به عتبات عالیات کشور عراق، از طریق گذرگاه بین المللی دوغارون وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند و مورد پذیرایی قرار گرفتند. دونده بیان کرد: زائران ورودی به مرز دوغارون در سالنی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع موسوم به حسینیه شهید سلیمانی از خدمات مختلف رفاهی و پذیرایی بهرهمند میشوند که توسط نهادهای شهرستانی و مردمی ارائه میشوند. وی تصریح کرد: روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس در محل حسینیه شهید سلیمانی مستقر میشود تا کار جابه جایی زائران به مشهد و مرزهای غربی را انجام دهند.
شهرستان 140 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0