کد خبر : 297
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

شراره طباطبائی فخار

انتخاب بازرسان تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی

انتخاب بازرسان تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی
مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی (نوبت دوم) با حضور ۴۰ نفر از اعضای این شرکت برگزار شد و بازرسان جدید این شرکت انتخاب شدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی (نوبت دوم) با حضور ۴۰ نفر از اعضای این شرکت برگزار شد. به گزارش مجاورنیوز، این مجمع که در پی فراخوان ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در روزنامه خراسان رضوی اطلاع رسانی شده بود پنجم خرداد در سالن آمفی تئاتر رزونامه قدس برگزار شد و حاضران در جریان عملکرد هیئت مدیره و بازرسان طی یک سال گذشته قرار گرفتند. در ابتدای جلسه صمد میر، سید آرش علوی، مجتبی غیوریان، علی گستانی و حمید رضا سیدی قوچان عتیق به عنوان اعضای هیئت رئیسه مجمع انتخاب و با رای خود به ترتیب در جایگاه های رئیس، نایب رئیس، ناظران و منشی جلسه نشستند.
سپس مهندس رضا زحمتکش، رئیس هیئت مدیره تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی به تشریح اهم فعالیت های شرکت پرداخت و پس از آن هم مهندس مجتبی نوریان گزارشی از کارهای انجام شده، حساب های مالی و بودجه پیشنهادی برای سال پیش رو ارائه کرد. نجمه فتح پور نیز به عنوان بازرس، گزارش خود مبنی بر نبود شکایت از هیئت مدیره، حساب های مالی و عملکرد هیئت مدیره را تایید کرد
پس از آن اعضای حاضر در جلسه، موارد مطرح شده از قبیل حساب ها و تراز مالی و نیز گزارش هیئت مدیره را تایید کردند. همچنین روزنامه قدس به عنوان نشریه کثیرالانتشار انتخاب شد و مجمع درباره افزایش سرمایه شرکت، تعیین حق جلسه برای اعضای هیئت مدیره و بازرسان و دیگر اختیاراتی که در جلسه مطرح شد تصمیم گیری کرد.
به گزارش خبرنگار ما در پایان، نجمه فتح پور با ۳۱ رای و علی اکبر اکرمی نیا با ۱۸ رای به عنوان بازرسان اصلی و محمد قاضی زاده به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال انتخاب شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.