طباطبائی فخار
انتقاد خانه مطبوعات از برخورد با خبرنگار مشهدی

برخورد با یکی از خبرنگاران خراسان رضوی سبب شد خانه مطبوعات و رسانه های استان در محکومیت این اقدام بیانیه ای صادر کند. به گزارش پایگاه خبری مجاورنیوز به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در این بیانیه چنین آمده است: روز گذشته و در هفته کارگر، خبرنگار بخش آنلاین یکی از مطبوعات کثیرالانتشار سعی در تهیه گزارشی از مشکلات کارگران روزمزد ساختمانی در میدان فردوسی مشهد را داشته که با برخورد نامناسب فیزیکی یکی از مسئولان ایست کار مواجه شده و مانع ادامه کار وی می شوند و در ادامه توسط ماموران گشت به کلانتری منتقل که با نگاه و بینش رسانهای خوب رئیس کلانتری موضوع حل و فصل می شود.
ادامه این بیانیه حاکی از آن است که: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی به عنوان نماینده خبرنگاران، ضمن محکوم کردن این حرکت ناشایست؛ از متولیان امر انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، مانع تداوم چنین حرکت هایی در مسیر اطلاع رسانی شوند. این تعرض و برخورد غیرمتعارف با خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی به جای پاسخگویی، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و در همه حال باید شان رسانه و خبرنگار به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مشکلات و دردهای جامعه حفظ شود و فضای نقد مدیریت شهری برای رسانه ها باز باشد تا بتوانند به وظایف ذاتی خود در انعکاس مشکلات مردم و مطالبه گری از مسئولان عمل کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0