کد خبر : 321
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

طی مراسمی در باغ گیاه شناسی انجام شد

مجتبی نوریان

تجلیل مدیریت شهری مشهد از اصحاب رسانه

تجلیل مدیریت شهری مشهد از اصحاب رسانه
شهرداری مشهد، امشب جمله ای کوتاه اما امیدوار کننده در جمع اصحاب رسانه مشهدالرضا (ع) گفت این که آماده همکاری برای توانمندسازی رسانه‌هاست.

شهرداری مشهد آماده همکاری برای توانمندسازی رسانه‌هاست. جمله ای کوتاه اما امیدوار کننده که شهردار مشهد امشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در باغ گیاه شناسی خطاب به آنان گفت. به گزارش مجاور نیوز، سید عبدالله ارجائی، افزود: شهرداری این آمادگی را دارد اما باید خانه مطبوعات و رسانه های استان و سازمان بسیج رسانه، ابعاد آن را مشخص کنند. او همچنین از آمادگی برای خانه دار شدن خبرنگاران خبر و ادامه داد: شهرداری با استفاده از همه ظرفیت های خود برای صاحب خانه شدن خبرنگاران بدون مسکن استفاده می کند. وی از مشهد به عنوان قطب موثر در عرصه رسانه کشور نام برد و حاضران را به اقدام مشترک در چهار محور که مورد اتفاق نظر است دعوت کرد. او این محورها را در مرحله اول، اول اسلام، دومین محور انقلاب اسلامی، سومین آن را دفاع از حقوق مردم‌سالار و چهارم، برداشتن گام های اساسی برای ایجاد تغییر محسوس در مشهد برشمرد و خواستار توجه به آن شد. ارجائی در پاسخ به گلایه هایی که از سوی برخی نمایندگان خبرنگاران درباره تعدیل نیروهایی از روزنامه شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد مطرح شد، گفت: مباحث مطرح شده دراره این نیروها در حال پیگیری است اما در این مورد شهرداری تسویه حساب سیاسی را با معیشت کارکنان خود گره نمی زند چه برای آن هایی که قانونی یا اتوبوسی وارد این مجموعه شدند.

درد کهنه بی خانه ای خانه مطبوعات استان

علی پاکباز خسروشاهی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی نیز درد سالیان سال این تشکل صنفی را نداشتن مکان و فضایی مناسب دانست و سخن مدیران هر دوره این موسسه را که خانه مطبوعات، خانه ندارد تکرار کرد و خواستار اختصاص ساختمانی به این مجموعه شد. او همچنین به دیدارهای اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان طی روزهای آغازین هفته با مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد، شمسایی مدیر کل مطبوعات داخلی، برادران معاون وزیر صمت، احمدی رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه بین المللی تهران و میررضوی مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد دستاوردهای مناسبی برای همکاران رسانه ای استان داشته باشد.
مهدی شاد رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هم اشاره ای به ماجرای بحران متروپل داشت و این که مدیریت شهری باید با کمک رسانه ها از وقع متروپل ها در مشهد جلوگیری کند. به گزارش خبرنگار ما جمعی از خبرنگارانف پیش از سخنان شهردار به بیان دغدغه ها و انتظارهای خود از مدیریت شهری پرداختند و مراسم با تجلیل از خانواده خبرنگاران فقید طی یک سال گذشته و ضیافت شام، پایان یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.