کد خبر : 2138
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

جشن ۶۰ سالگی پرسپولیس با حضور پیشکسوتان باشگاه

جشن ۶۰ سالگی پرسپولیس با حضور پیشکسوتان باشگاه
باشگاه فوتبال پرسپولیس به مناسبت شصتمین سال تأسیس خود در ورزشگاه شهید کاظمی با بازیکنان، کادر فنی، مدیران و دعوت از پیشکسوتان تیم این روز را جشن گرفتند.

باشگاه پرسپولیس با حضور تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه شصتمین سال تاسیس باشگاه را جشن گرفت. به گزارش مجاور نیوز از مهر، باشگاه فوتبال پرسپولیس به مناسبت شصتمین سال تأسیس خود پیش از تمرین امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی با بازیکنان، کادر فنی، مدیران و دعوت از پیشکسوتان این تیم این روز را جشن گرفتند.
رضا درویش، همراه با اسطوره‌های باشگاه محمود خوردبین و حسینعلی کلانی راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا جشنی به اتفاق اعضای تیم برگزار شود. پیشکسوتان پرسپولیس ضمن خوش و بش با اعضای تیم، برای آن‌ها در مسابقات آتی، آرزوی موفقیت کردند.
حسین کلانی در جریان این حضور، خطاب به اعضای تیم گفت: شما تا همین‌جا، کارهای خیلی بزرگی برای این باشگاه پرافتخار انجام داده‌اید. ما همیشه قدردان زحمات شما هستیم. می‌دانیم که تحت چه شرایط سختی، همیشه تلاش کرده‌اید نام پرسپولیس را در اوج نگه‌دارید. در این مسابقه هم مثل همیشه با تمام توان به میدان خواهید رفت و امیدوارم به یاری خدا با کسب نتیجه دلخواه، باز هم هواداران را شاد کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.