توسط تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی برگزار شد
شراره طباطبائی فخار
آزمون دوره مقدماتی روزنامه نگاری در خراسان رضوی

دوره مقدماتی روزنامه نگاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد در مشهد با برگزاری آزمون های آن پایان یافت. به گزارش مجاورنیوز، مدیر عامل تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی، گفت: این دوره طی سال گذشته به درخواست و پیگیری این تعاونی ویژه اعضا و دیگر همکاران رسانه ای برنامه ریزی و اجرا شد. مجتبی نوریان افزود: در این دوره ۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام و در دوره های ۶۰ ساعته آنلاین، طی پنج هفته متوالی شرکت کردند. وی کلاس های این دوره را خبرنویسی، گزارش نویسی، روش های مصاحبه، نگارش در مطبوعات و حقوق مطبوعات، اعلام کرد که به ترتیب توسط آقایان اسماعیلی، خلیلی، کریمی، پاکدهی و صحرایی از استادان دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدریس شد. به گفته نوریان، آزمون های مذکور با حضور حدود ۴۰ نفر از شرکت کنندگان صبح و بعد از ظهر در سالن روزنامه قدس برگزار شد و غایبان می توانند در آزمون های مشابهی که دیگر استان های برگزار کننده دوره مقدماتی روزنامه نگاری، خواهند داشت شرکت کنند.
آمادگی برای دوره تکمیلی
معاون مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد، هم در روز برگزاری این آزمون ها گفت: دوره مذکور سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی در کشور به صورت آنالین برگزار شد در حالی که روال این دوره ها حضوری است. دکتر مریم امیدی، افزود: با وجود پیگیری های تعاونی اصحاب رسانه خراسان رضوی برای برگزاری آزمون های مربوط به دلیل پیک کرونایی در زمستان سال گذشته و بعد از آن تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان، این فرصت به پنجم خرداد امسال موکول شد و در این روز شرکت کنندگان در دوره، به سوالات آزمون ها پاسخ گفتند. وی از آمادگی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد برای تداوم دوره های آموزشی به ویژه در سطح تکمیلی، خبر و ادامه داد: خوشبختانه در مشهد دو دوره آموزش مقدماتی روزنامه نگاری یکی در سال ۱۳۹۵ و یکی سال گذشته برگزار شد که قبول شدگان آن می توانند در دوره تکمیلی حضور یابند.
بازدید مدیر گروه رسانه ای ارشاد استان و مدیر خانه مطبوعات
به گزارش خربنگار ما در روز برگزاری این دوره، محسن سمیع رئیس گروه رسانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه بهجو کارشناس آن اداره کل، همچنین خسروشاهی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از روند برگزاری دوره مذکور بازدید کردند. همچنین در این روز مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز برگزار و طی آن خانم نجمه فتح پور و علی اکبر اکرمی نیا به عنوان بازرس برای یک سال انتخاب شدند و گزارش های مالی و عملکرد هیئت مدیره تعاونی هم به تصویب مجمع رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0