تاج: حضور بانوان در ورزشگاهها به تصویب شورای امنیت رسید

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است. به گزارش ایرنا، مهدی تاج با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در راستای ارتقای سطح فنی فوتبال ایران از امضای تفاهمنامه با کشورهای عراق و عربستان خبر داد. وی تصریح کرد: تفاهم نامهای را با عراق امضا کردهایم که به نفع ما خواهد بود و با این شرایط میتوانیم اردوهای بیشتری را در آن کشور برگزار کنیم، همچنین آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا خواهند کرد و این موضوع میتواند طبعات خوبی به همراه داشته باشد.
او در مورد همکاری با کشور عربستان هم یادآور شد: در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم چراکه فوتبال ایران و عربستان دو قدرت فوتبالی آسیا بوده و این همکاری میتواند فواید بسیاری را برای دو کشور داشته باشد. تاج درباره باشگاههای فوتبال و شقف قرارداد هم گفت: اگر این کار اجرایی نمیشد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاهها زیانآور هستند و هدف ما این است شرایط را ساماندهی کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاهها تاکید کرد: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیمگیری درباره نحوه اجرای آن را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامهریزی میکنند و آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاههایی مثل گلگهر، سپاهان، ذوبآهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد و ورزشگاه آزادی هم باید برای این موضوع آماده شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0