کد خبر : 1140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

صدیقه نوریان

بوستان بانوان باغ وکیل آباد اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد

بوستان بانوان باغ وکیل آباد اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد
احداث بوستان‌های ویژه بانوان از جمله اقدام های کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد است که بوستان بانوان باغ وکیل آباد در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

احداث بوستان‌های ویژه بانوان از جمله اقدامات صورت گرفته در کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد است که بوستان بانوان باغ وکیل آباد در اوایل سال آتی به بهره برداری می رسد. سرپرست شهرداری مشهد در مراسم «ملکه مهربانی ها» که با حضور بانوان شاغل در شهرداری مشهد برگزار شد، با اشاره به کتاب فاطمه فاطمه است، اظهار کرد: در فراز آخر این کتاب، استاد شریعتی به صحبت بوسوئه، خطیب نامور فرانسوی در تعریف حضرت مریم اشاره می کند و می گوید من می خواستم با چنین شیوه ای از فاطمه بگویم باز درماندم، خواستم بگویم فاطمه دختر خدیجه بزرگ است دیدم که فاطمه نیست، خواستم بگویم فاطمه دختر محمد است دیدم که فاطمه نیست، خواستم بگوطم فاطمه همسر علی است دیدم که فاطمه نیست، خواستم بگویم مادر حسنین است دیدم که فاطمه نیست، خواستم بگویم مادر زینب است باز دیدم که فاطمه نیست، نه اینها همه است و اینهمه فاطمه نیست، فاطمه فاطمه است.
به گزارش مجاور نیوز از پایگاه اینترنتی جهانشهر، “جواد اصغری” افزود: ان شاء الله همه به سیره فاطمی و علوی متوسل شویم و الگو همه در دفاع از ولایت، عفت و خانواده حضرت فاطمه (ع) باشد و سیره فاطمی و علوی در جامعه جاری و ساری باشد. سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد: نکته دوم تشکر ویژه از همه همکاران خدوم و زحمتکش به‌ویژه بانوانی است که در عمران و آبادانی و خدمات رسانی به شهروندان و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشغول هستند و در خانواده و نهاد خانواده نقش اصلی و محوری دارند. اصغری خاطرنشان کرد: تلاش ما این است مشکلات به حداقل ممکن برسد با تلاش حوزه معاونت برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت قانونی، نحوه حضور همکاران خانم در سازمان احصا و بخشنامه شد تا از تسهیلات قانونی برای حضور همکاران در سازمان و خانم های حائز شرایط استفاده کنیم و کارگروهی مشخص شد تا تمام تسهیلات و امتیازات برای همکاران در مجموعه شهرداری احصا و در آینده نزدیک جاری و ساری شود.
وی اضافه کرد: موضوع دیگر استفاده از ظرفیت دورکاری است تا همکاران در نقش خانواده جایگاه اصلی خود را ایفا کنند و تلاش ما این است که تسهیلات در ارتباط با بانوان شاغل در شهرداری افزایش پیدا کند. سرپرست شهرداری مشهد گفت: اقدام دیگر ایجاد کمیسیون بانوان و خانواده در دوره ششم مدیریت شهری است که از جمله اقدامات صورت گرفته در این کمیسیون می‌توان به ارائه 12 طرح برای بوستان بالای پنج هکتار، توسعه زیرساخت های مربوط به ساماندهی مشاغل و کارآفرینی بانوان با اولویت خانم های سرپرست خانوار در بازارچه های شهرداری و ساخت بوستان‌های ویژه بانوان اشاره کرد که باغ وکیل آباد در اوایل سال آتی به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.