افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها تا پایان هفته

سازمان هواشناسی از آخرین روز فعالیت سامانه بارشی در چند استان خبر داد و اعلام کرد: با خروج سامانه بارشی از کشور تا پایان هفته در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت انتظار انباشت آلایندهها جوی و آلودگی هوا را داریم. به گزارش مجاور نیوز از ایرنا و بر اساس پیشبینی سازمان هواشناسی، امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران خواهیم داشت اما با خروج سامانه بارشی در روز پنجشنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور پیشبینی میشود.
بارشها در ارتفاعات کرمان و خراسان برفی است
بر اساس هشدار سازمان هواشناسی تا پایان هفته در اغلب کلانشهرها افزایش آلایندههای جوی و کاهش کیفیت هوا و در شهرهای پرجمعیت نیمه شمالی کشور نیز کاهش کیفیت هوا پیشبینی میشود. سازمان هواشناسی نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز توصیه کرده است. همچنین بر عدم تردد غیرضروری برای تمام افراد و اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلایندهها تا حد بسیار ناسالم توصیه میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0