کد خبر : 1056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

سرما مدارس و ادارات خراسان رضوی را تعطیل کرد

سرما مدارس و ادارات خراسان رضوی را تعطیل کرد
فعالیت همه مدارس و ادارات خراسان رضوی از فردا سه شنبه ۲۰ دی‌تا پایان هفته به صورت مجازی و دورکاری انجام می‌شود.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی، فعالیت همه مدارس و ادارات خراسان رضوی تا پایان هفته به صورت مجازی و دورکاری انجام می‌شود. به گزارش مجاور نیوز به نقل از مهر و بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی فردا سه‌شنبه ۲۰ دی‌ همه مدارس استان و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، مدارس، مراکز آموزش عالی، ادارات و بانک‌ها تعطیل است و فعالیت آموزشی و اداری کارکنان به صورت مجازی و دورکاری خواهد بود.
این تصمیم بنا به پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار و با توجه به برودت هوا و سرمای شدید و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی اتخاذ شده است. بر این اساس، مهد کودک‌ها و مدارس خراسان رضوی در همه مقاطع تحصیلی از سه شنبه بیستم دی‌ تا پایان هفته تعطیل و فعالیت‌های آموزشی به‌صورت غیر حضوری انجام خواهد شد. در اطلاعیه استانداری خراسان رضوی آمده است فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی به استثنا مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.