کد خبر : 1043
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

شهردار تهران: کمبود واگن مترو ربطی به تحریم ندارد

شهردار تهران: کمبود واگن مترو ربطی به تحریم ندارد
کمبود واگن در مترو ربطی به تحریم‌ها ندارد، تخریب‌هایی که از سوی برخی انجام می‌شود مبتنی بر سیاست‌زدگی است.

نوریان – شهردار تهران با بیان این که کمبود واگن در مترو ربطی به تحریم‌ها ندارد، گفت: تخریب‌هایی که از سوی برخی انجام می‌شود مبتنی بر سیاست‌زدگی است. به گزارش مجاور نیوز به نقل از خبرنگار شهر؛ علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: کمبود واگن داریم اما ربطی به تحریم ندارد. وی با اشاره به اینکه برخی ها خیلی حرف می زنند که واقعیت ندارد، افزود: شهرداری تهران در تامین واگن های مترو پایتخت در مرحله نخست اقدام به خرید ۱۰۵ دستگاه واگن داخلی کرده است.
شهردار تهران ادامه داد: در قدم بعد نیز برنامه خرید ۶۳۰ واگن از خارج از کشور در حال پیگیری است و امروز نیز صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد. در حال حاضر پرداخت ۱۵ درصد اولیه این واگن ها از سوی دولت انجام شده است که اگر عملیاتی شود بخش عمده مشکلات مترو تهران حل می شود. وی در پاسخ به این سوال که در آلودگی هوای پایتخت شهرداری تهران چقدر مقصر است، بیان کرد: در راستای قانون هوای پاک ما تمام تکالیف خودمان را داریم انجام می دهیم. سیاه نمایی هایی که انجام شده، نادرست است و مجلس و دستگاه های نظارتی به دقت این مساله را بررسی کرده اند.
زاکانی یادآور شد: ۲۳ دستگاه متولی موضوع هوای پاک هستند که شهرداری یکی از این دستگاه هاست که بررسی نهادهای نظارتی در بحث افزایش آلودگی هوا مقصر شناخته نشد. وی تاکید کرد: تخریب هایی که از سوی برخی ها انجام می شود مبتنی بر سیاه نمایی و سیاست زدگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.