امیرعبدالهیان: موافق گام های نهایی توافق بودیم

امیرعبدالهیان در توئیتی نوشت که در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گامهای نهایی توافق، موافق بودیم. پنجره توافق از سوی ایران باز است اما نه برای همیشه.
وزیر امور خارجه کشورمان امشب در توئیتی اعلام کرد که در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برداشتن گام های نهایی توافق، موافق بودیم. به گزارش مجاور نیوز در این توئیت حسین امیرعبداللهیان آمده است : “در دیدار با آقای بورل در مورد برداشتن گامهای نهایی توافق، موافق بودیم. پنجره توافق از سوی ایران باز است اما نه برای همیشه. بر راه حل سیاسی در اوکراین تاکید کردم. نه فجایع گوانتانامو و ابوغریب و نه جنایت علیه زنان و کودکان یمن و افغانستان، به آمریکا اجازه موعظه دیگران را نمی دهد.”
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0